مدارك مورد نياز براي عضويت در جامعه هليكوپتري ايران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 10 آبان 1392
بازدید : 1432
نویسنده : زهرا ارژنگي

مدارک مورد نیاز برای عضویت در جامعه هلیکوپتری

 1- پر كردن فرم عضویت

2- دو قطعه عكس

3- فتوكپی برگ اول شناسنامه

4- فتوكپی كارت ملی (پشت و رو)

5- واریز مبلغ 760.000  ریال به حساب جامعه هلیکوپتری

شمارة حساب 0303066895002 سيبا بانك ملي

شمارة كارت عابر بانك ملي 6017-2307- 9918- 6037

شمارة كارت عابر بانك صادرات 5134-5915- 6911- 6037

بنام علي اكبر اخگري دبير جامعه هليكوپتري ايران

 

 

یکی  از فعالیتهایی که "جامعه هلیکوپتری ایران " دارد این است که از افراد دعوت نماید تا به این جامعه پیوسته و با عضویت در آن جزو خانواده هوانوردی شده و از منافع آن بهره مند گردد .

شخصی که عضو " جامعه هلیکوپتری ایران " است بدون شک از آخرین دستاوردها مطلع شده و می تواند از آن منتفع گردد  و همین جامعه نیز تلاش دارد تا جهت بالا بردن دانش علمی و فنی آنان با شرایط و تخفیفات  ویژه سود رساند .

کسی که عضویت " جامعه هلیکوپتر ایران " را دارد یک شخص شناخته شده می باشد و دسترسی به او جهت همکاری و فعالیت ها میسر است .

همین اعضاء می توانند خود به عنوان یکی از شاخص های تشکیلات نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقاء این مجموعه ارائه نمایند .

به هر حال کسانیکه عضویت این مجموعه را میپذیرند اولین گام را جهت وارد شدن به دنیای هوانوردی برداشته اند و از طرفی " جامعه هلیکوپتری ایران " خود را مقید به سرویس دهی به آنان می داند (البته این به معنی تعهدی برای استخدام نمی باشد) چرا که پیشرفت اعضاء را پیشرفت مجموعه می داند و سرویس دهی به اعضاء را خدمت به پیشرفت خود .

لذا با نظر به سیاستهای بالا " جامعه هلیکوپتری ایران " از همه افراد به منظور توسعه دانش هوانوردی با توجه به علایق خودشان دعوت به عمل می آورد .

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فرم ثبت نام در جامعه هليكوپتري ايران , فرم ثبت نام , اعضاء جامعه , عضو شدن در جامعه هليكوپتري ايران , عضويت هليكوپتر , عضويت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان بهار در تاریخ : 1396/2/15/5 - - گفته است :
با سلام.من 18 سال دارم و سوالم اینه که با گرفتن مدرک هلیکوپتر چگونه میتوانم درآمد داشته باشم؟مخالفت های زیادی با من میشه که درآمد نمیشه بدست آورد و من واقعا در دو راهی قرار گرفتم.خییلی ممنون میشم که راهنمایی کنید. و همچنین برای مدرک هلیکوپتر (ppl)?? باید کدام مرکز آموزش برم و کلا چه اقداماتی باید کرد و هزینه اش چقدر است؟

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان بهار در تاریخ : 1396/2/15/5 - - گفته است :
با سلام.من 18 سال سن دارم سوالم اینه که با گرفتن مدرک هلیکوپتر چگونه میتونم درآمدی برای خودم داشته باشم.مخالفت های زیادی میشه که نمیشه درامدی کسب کرد و من واقعا در دو راهی قرار دارم.لطفا راهنمایی کنید و همچنین اینکه چطور و کدام مرکز برای گرفتن مدرک معتبر است و هزینه چقدر است؟؟ممنون
پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزيز لطفا با شماره 09153582271 تماس بگيريد تا توضيحات و راهنمايي هاي لازم به شما داده شود و يا شماره خود را براي ما ارسال كنيد

/weblog/file/img/m.jpg
فرشاد در تاریخ : 1395/7/23/5 - - گفته است :
با سلام و عرض ادب از استان فارس شهرستان فیروزآباد هستم و به شیراز نزدیکم آیا من نیز میتوانم عضو شوم سابقه ی ÷رواز با هلیکوپتر اورژانس شرکت هلی کوپتری هوابرد و هلال احمر نیز دارم پرش از هلیکوپتر نیز داشته ام
مدارک را کجا بفرستم و فرم را چجوری پر کنم
لطفا برایم پیامک بفرستید چون ایمیل ندارم
09174916483 فرشاد نیکنام با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
علی رضا در تاریخ : 1395/3/12/3 - - گفته است :
سلام . شرمنده کل مبلغی که برای عضویت و دریافت کارت عضویت باید بپردازیم چ مبلغی میشه؟ چون تو فرم نوشته شده 154000تومان دوباره تو مدارک لازم نوشته شده 76000 تومان .
مرسی از راهنمایی شما.
پاسخ: سلام مبلغ حق عضويت 154 هزار تومان مي باشد.

/weblog/file/img/m.jpg
پژوهی در تاریخ : 1393/4/11/ihs - - گفته است :
باسلام وخسته نباشید

اینجانب 25 سال دارم . سوالم این است که آیا این مجموعه آموزش و مجوزرسمی پرواز با هلیکوپتر خصوصی میدهند ؟ آیا بعد از آموزش میتوان بعنوان مربی فعالیت یا کلا پرواز کرد ؟

قطعا درآینده مجوز هلیکوپتر خصوصی درایران داده خواهدشد.متشکرمیشوم اگر اطلاعات مفیدخود را در اختیار بنده نیز قراردهید.
پاسخ: با سلام جهت دریافت پاسخ با شماره 09153582271 تماس بگیرید

/weblog/file/img/m.jpg
پژوهی در تاریخ : 1393/4/11/ihs - - گفته است :
باسلام وخسته نباشید
اینجانب 25 سال دارم . سوالم این است که آیا این مجموعه آموزش و مجوزرسمی پرواز با هلیکوپتر خصوصی میدهند ؟ آیا بعد از آموزش میتوان بعنوان مربی فعالیت یا کلا پرواز کرد ؟
قطعا درآینده مجوز هلیکوپتر خصوصی درایران داده خواهدشد.متشکرمیشوم اگر اطلاعات مفیدخود را در اختیار بنده نیز قراردهید.

/weblog/file/img/m.jpg
سعدی آموزگار در تاریخ : 1392/10/25/ihs - - گفته است :
با سلام و عرض ادب اینجانب 44 سال سن دارم و از دوران کودکی تاکنون درباره هوانوردها بخصوص هلی کوپتر مطالعه می کنم هرچند تخصصی در این خصوص ندارم علاوه بر مطالعه مجلات صنایع هوایی ، پرواز ، هواپیما و کتب مربوط به علوم مختلف هوانوردی بخصوص مجموعه کتب جناب آقای اخگر در خصوص هلی کوپتر را مطالعه نموده ام هم اکنون می خواهم در جامعه هلی کوپتری عضو شوم و از خدمات آن بهره مند گردم آیا اشخاصی با مدرک دیپلم و بدون تخصص می توانند در این انجمن عضو شوند لطفا فرموده راهنمایی نمایید
پاسخ: با سلام بله دوست عزيز. مشكلي جهت عضويت شما وجود ندارد. لطفا به قسمت ثبت نام در جامعه در سايت مراجعه كرده و مدارك لازم را تهيه و نسبت به عضويت اقدام نماييد. از اينكه به جمع اعضاي جامعه مي پيونديد بسيار خوشحاليم. موفق باشيدو پاينده

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان بهار در تاریخ : 1396/2/15/5 - - گفته است :
با سلام.من 18 سال دارم و سوالم اینه که با گرفتن مدرک هلیکوپتر چگونه میتوانم درآمد داشته باشم؟مخالفت های زیادی با من میشه که درآمد نمیشه بدست آورد و من واقعا در دو راهی قرار گرفتم.خییلی ممنون میشم که راهنمایی کنید. و همچنین برای مدرک هلیکوپتر (ppl)?? باید کدام مرکز آموزش برم و کلا چه اقداماتی باید کرد و هزینه اش چقدر است؟

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان بهار در تاریخ : 1396/2/15/5 - - گفته است :
با سلام.من 18 سال سن دارم سوالم اینه که با گرفتن مدرک هلیکوپتر چگونه میتونم درآمدی برای خودم داشته باشم.مخالفت های زیادی میشه که نمیشه درامدی کسب کرد و من واقعا در دو راهی قرار دارم.لطفا راهنمایی کنید و همچنین اینکه چطور و کدام مرکز برای گرفتن مدرک معتبر است و هزینه چقدر است؟؟ممنون
پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزيز لطفا با شماره 09153582271 تماس بگيريد تا توضيحات و راهنمايي هاي لازم به شما داده شود و يا شماره خود را براي ما ارسال كنيد

/weblog/file/img/m.jpg
فرشاد در تاریخ : 1395/7/23/5 - - گفته است :
با سلام و عرض ادب از استان فارس شهرستان فیروزآباد هستم و به شیراز نزدیکم آیا من نیز میتوانم عضو شوم سابقه ی ÷رواز با هلیکوپتر اورژانس شرکت هلی کوپتری هوابرد و هلال احمر نیز دارم پرش از هلیکوپتر نیز داشته ام
مدارک را کجا بفرستم و فرم را چجوری پر کنم
لطفا برایم پیامک بفرستید چون ایمیل ندارم
09174916483 فرشاد نیکنام با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 964
بازدید کل : 63625
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com